.bubble-comment-count{ background:transparent url(http://tinyurl.com/yd7yycn) no-repeat; float:right;top:0; font-size:11px; font-family:Arial, Helvetica, sans-serif; font-weight:bold; height:31px; width:34px; text-align:center; margin-left:10px; padding:4px 0 0 3px; }

Saturday, July 10, 2010

0 Bunuh, potong dan beri makan kepada anjing! Apa kesalahan si mati sampai dibunuh sekejam itu? Mungkinkah ada misteri di sebalik kes?

Penjaga gol ditahan kes bunuh kekasih
RIO DE JANEIRO - Penjaga gol dan kapten Flamengo, Bruno Souza menyerah diri kepada pihak polis ekoran menjadi suspek utama dalam kes pembunuhan kejam bekas kekasihnya, Eliza Samudio.

Insiden itu ternyata mengejutkan ramai pemerhati bola sepak selepas pihak polis mengadakan sidang media pada Khamis lalu mengaitkan pembabitan Souza di dalam kes berkenaan.

''Seorang pemain idola seperti Bruno, yang bermain bersama sebuah kelab besar boleh bersikap seperti syaitan kepada wanita.

''Jenayah ini telah dirancang dengan teliti. Kami boleh menyimpulkan Eliza sebenarnya telah mati,'' kata ketua Pesuruhjaya Polis Edson Moreira, Minas Gerais yang mengetuai siasatan tersebut.

Mayat Samudio masih belum dijumpai, namun sepupu Bruno berusia 17 tahun, dapat membantu siasatan selepas mendakwa mempunyai beberapa bukti kukuh yang dapat dikaitkan dengan penjaga gol itu.

Difahamkan, Bruno pernah dilihat berada berhampiran dengan kawasan rumah Samudio di Belo Horizonte pada bulan lalu sebelum dibunuh dan mayatnya dipercayai dipotong kepada beberapa bahagian sebelum diberikan kepada anjing untuk menghilangkan bukti jenayah. - AFP

0 comments: