.bubble-comment-count{ background:transparent url(http://tinyurl.com/yd7yycn) no-repeat; float:right;top:0; font-size:11px; font-family:Arial, Helvetica, sans-serif; font-weight:bold; height:31px; width:34px; text-align:center; margin-left:10px; padding:4px 0 0 3px; }

Thursday, February 04, 2010

7 Salam perkenalan kepada sahabat-sahabat pengunjung. Terima kasih untuk support selepas ini

Mulanya saya mahu letak pic-pic ini di ruangan sebelah kiri atau kanan tetapi ruang terhad, jadi saya letakkan di posting ini:


Pandangan dari kediaman di Puri Warisan, Inanam. Hanya rumah sewa sahaja.


Gambar ini diambil bulan Jun tahun lalu. Kami 9 orang adik-beradik. Seorang tidak berada dalam gambar kerana bertolak awal untuk penerbangan ke Tawau atas urusan study. Saya anak sulong, yang berdiri paling kiri. Ayah kami telah tiada, meninggal dunia pada 24 januari 2008.



Ruang tamu rumah di Kampung Bunga Raya Keningau. Masa belum bercat. gambar ini diambil masa pemberkatan rumah atau masa perasmian konon.



Gambar rumah dari pandangan sisi. Ini saja yang kami ada. Kampung saya 150KM dari Bandaraya Kota Kinabalu.



Dari beranda rumah. Pemandangan Kampung Tonobon Baru, Bunga Raya. Masa sekitar jam 6.20 pagi.


Kesian aku kena gambar x sedia. Tapi aku suka gambar aku macam ni. Ini gambar di dapur. Sempit saja laluannya kan?



Pemandangan kampung dari udara.
Sumber: Pirut



Aku minta cuci kereta termasuk vacum sekali. Ini di Puri Warisan Inanam, KK.



Pandai tak aku ambil gambar diorang? Gambar di KDCA.



Ini pula gambar di dewan, KDCA. Diorang sedang buat persembahan sejarah Huminodun.



Ini adalah tokoh besar kadazan dusun dan Sabah. Lokasinya di Pekan Donggongon, Penampang. Mendiang Datuk Peter Mojuntin. Saya hampir lupa, ingatkan Tun Fuad Stephen.


Pemandangan KK dari menara pandang. Cantik tak aku ambil? Siapa mahu minta service fotografi, bolehlah contact aku ya? Hehehe... Kawan aku si Pirut lagi hebat. siapa mahu service fotografi profesional, boleh hubungi dia di wwww.pirut.blogspot.com.



Saya suka menonton wayang. Saya suka filem ini.



Saya juga suka menonton perlawanan bola sepak. Game ini diambil masa Sabah VS Kedah di stadium likas untuk perlawanan piala FA. Kedah menang 2 - 0. Kalau bola EPL, saya peminat pasukan Arsenal.



Gambar ini diambil untuk kenang-kenangan semasa kursus di Janda Baik, Pahang pada bulan Mei 2009. Bukan selalu dapat datang ke sini kan?



Ini saja gambar yang aku rasa hensem, yang lain-lain aku malu share. Kalau aku rasa hensem, aku taruh semua tapi buruk-buruk gia. Aku yang duduk pakai baju maroon itu.


Semua gambar diambil menggunakan kamera Nokia, 3 megapixel.

7 comments:

FairyLadys said...

ini post yg kira ok n santaii..

stephen said...

Terima kasih atas komen positif saudara. Untuk makluman saudara pembaca, tema penulisan blog ini adalah menggunakan bahasa malaysia standard dengan topik yang berhati-hati(takut kena ban oleh kerajaan).

SFR said...

hahaha...kelakar laa hang ni stephen

ooo awak kerja di INTAN rupanya..hurmmm

stephen said...

Saya bukan kerja sana, saya ikut kursus anjuran INTAN.

Anonymous said...

bgus...teruskan usaha anda...i like your style...urang kita ba...

Matahari said...

Bro pandai bah kau buat ini website best juga bah! teruskan. saya suka tenguk ini kau punya site hehe

Unknown said...

Hello Semua orang,
Nama saya Ahmad Asnul Brunei, saya menghubungi Encik Osman Loan Firm untuk jumlah pinjaman perniagaan sebanyak $ 250,000, Kemudian saya diberitahu tentang langkah Meluluskan jumlah pinjaman saya diminta, selepas mengambil risiko lagi kerana saya begitu banyak terdesak untuk menubuhkan sebuah perniagaan untuk kejutan terbesar saya, jumlah pinjaman Telah dikreditkan ke akaun bank saya dalam tempoh 24 jam perbankan Tanpa sebarang tekanan untuk mendapatkan pinjaman saya. Kerana saya Telah terkejut i adalah yang pertama untuk menjadi mangsa penipuan! Jika anda berminat untuk mendapatkan apa-apa jumlah pinjaman & anda yang terletak di mana-mana negara, saya akan memberi nasihat boleh menyentuh Mr Osman Loan Firm melalui e-mel osmanloanserves@gmail.com

BORANG MAKLUMAT PERMOHONAN PINJAMAN
Nama pertama ......
Nama tengah .....
2) Jenis Kelamin: .........
3) Jumlah Pinjaman Diperlukan: .........
4) Tempoh Pinjaman: .........
5) Negara: .........
6) Alamat Rumah: .........
7) Nombor Telefon: .........
8) Alamat e-mel ..........
9) Pendapatan Bulanan: .....................
10) Pekerjaan: ...........................
11) Yang laman web adakah anda di sini tentang kami .....................
Terima kasih dan salam mesra.
E-mel Derek osmanloanserves@gmail.com