.bubble-comment-count{ background:transparent url(http://tinyurl.com/yd7yycn) no-repeat; float:right;top:0; font-size:11px; font-family:Arial, Helvetica, sans-serif; font-weight:bold; height:31px; width:34px; text-align:center; margin-left:10px; padding:4px 0 0 3px; }

Wednesday, January 27, 2010

0 Nasib baik belum dikubur dan timbus tanah. Bayangkan jika ianya sudah didalam tanah dan tiada siapa mendengarkannya? Dan yang menjerit itu anda?

Sumber: HM:

Jerit dalam keranda


2010/01/27



PENGURUS mayat, Darius Wysluchato bersama keranda Jozef.


WARSAW: Seorang penternak lebah terkejut apabila menyedari dia berada dalam keranda selepas tersedar daripada pengsan.

Juzef Guzy pengsan selepas disengat seekor lebah berhampiran kawasan ternakan lebahnya di Katowice, selatan Poland.

Sebuah ambulans dipanggil dan seorang doktor berpengalaman mengisytiharkan lelaki berusia 76 tahun itu mati.

Isterinya, Ludmila berkata: “Saya tidak percaya apabila doktor mengisytiharkan dia mati dan menutup suami saya dengan kain putih.

“Tiga jam kemudian, petugas pengurusan mayat tempatan memasukkannya ke dalam keranda dan menutupnya.” Mujur kesilapan itu disedari apabila Jozef yang cemas selepas sedar daripada pengsan, menjerit.
“Saya bernasib baik. Tidak banyak udara dalam keranda itu,” kata Jozef.

Jurucakap Perkhidmatan Ambulans Poland, Jerzy Wisniewski berkata, doktor berkenaan memohon maaf terhadap kesilapannya. Katanya, doktor terbabit tidak mengambil kira cuaca sejuk apabila memerika Josef.

“Mangsa didapati tidak bernafas dan tubuhnya sejuk - keadaan biasa bagi orang yang sudah mati.” Jozef berkata: “Pengurus mayat itu menyelamatkan saya.” - Agensi

0 comments: