.bubble-comment-count{ background:transparent url(http://tinyurl.com/yd7yycn) no-repeat; float:right;top:0; font-size:11px; font-family:Arial, Helvetica, sans-serif; font-weight:bold; height:31px; width:34px; text-align:center; margin-left:10px; padding:4px 0 0 3px; }

Tuesday, January 26, 2010

0 Inilah yang ditulis oleh akhbar tentang Pitt dan AJ

Sumber: HM:

Pitt berpisah demi keluarga?


2010/01/26 LOS ANGELES: Adik Brad Pitt, Doug, dilaporkan merayu kepada pelakon popular itu supaya segera meninggalkan pasangannya, Angelina Jolie, kerana keluarga mereka kini berantakan.


Media semalam melaporkan, Pitt, 46, kini berada di Los Angeles bagi menyokong kempen telethon membantu mangsa gempa bumi Haiti anjuran George Clooney.


Angelina pula berada di New York bagi menjayakan sesi fotografi.


Walaupun tidak pernah diketahui berkahwin, pasangan itu didakwa bertemu peguam terkenal di Beverly Hills untuk membincangkan perpisahan itu.


Pasangan itu juga dilaporkan menandatangani perjanjian bagi membahagikan kekayaan bersama yang bernilai RM1.13 bilion.


Laporan itu mendakwa, Pitt dan Angelina akan berkongsi hak penjagaan terhadap semua anak mereka, tetapi kanak-kanak terbabit akan menetap bersama aktres berkenaan.


Dough, 41, menemui Pitt ketika Krismas baru-baru ini dan mendesaknya menamatkan hubungan dengan Angelina kerana ia tidak disenangi keluarga mereka.


Walaupun tampil di khalayak umum sebagai pasangan bahagia, sumber mendakwa kemesraan hubungan Pitt dengan Angelina sebenarnya pudar sejak setahun lalu.


Kata sumber, amat jarang pasangan itu menghabiskan masa bersama dan jika kedua-dua mereka bersama, keadaan sangat muram.


“Di antara Pitt dan Angelina, mereka mahukan sesuatu yang berbeza,” katanya.


Menurut sumber itu, keluarga Pitt lantang mempertikaikan keserasian hubungan itu.


Bagi mereka, katanya, faktor tunggal menyatukan Pitt dengan Angelina adalah anak-anak mereka.


Pada Krismas lalu, pasangan itu sekali lagi berselisih pendapat apabila Angelina enggan menghabiskan cuti bersama keluarga Pitt.


Pada masa sama, Angelina juga semakin rapat dengan seorang guru Russia yang dikenalinya ketika berlakon filem terbaru, Salt.


Sejak beberapa bulan lalu, Pitt dan Angelina bertentangan pendapat mengenai anak angkat.


Sumber berkata, sebelum ini Angelina mahukan anak angkat dari Syria dan bertukar kepada Haiti, tetapi Pitt menganggap enam anak yang dibesarkan kini lebih daripada mencukupi.


Isu lain yang memburukkan hubungan mereka adalah hasrat Pitt berpindah ke New Orleans bagi membolehkan dia meluangkan lebih banyak masa bersama rakannya.


Sementara itu, ibu Pitt, Jane, tidak pernah mesra dengan Angelina, sebaliknya terus mengekalkan hubungan baik dengan bekas menantunya, Jennifer Aniston. - Agensi

0 comments: