.bubble-comment-count{ background:transparent url(http://tinyurl.com/yd7yycn) no-repeat; float:right;top:0; font-size:11px; font-family:Arial, Helvetica, sans-serif; font-weight:bold; height:31px; width:34px; text-align:center; margin-left:10px; padding:4px 0 0 3px; }

Sunday, April 01, 2012

0 Merai anugerah tertinggi antarabangsa selepas peristiwa isu satu lagu di konsert di Malaysia?


Agnes kalahkan Justin Bieber

JUSTIN BIEBER

MENDAPAT jolokan 'The supertalented Agnes Monica' dalam kalangan media Indonesia, penyanyi lagu Matahariku itu benar-benar mahu membuktikan kepada para peminatnya bahawa dia serius mahu menawan pentas antarabangsa.

Akhir Februari lalu, namanya tercatat sebagai Penyanyi Terbaik untuk acara Shorty Awards 2012. Namanya juga tercalon dalam kategori Persembahan Busana Terbaik, Pelakon Wanita Terbaik, Muzik Terbaik dan Selebriti Terbaik.

Bertanding dengan bintang-bintang popular seperti Justin Bieber, Greyson Chance dan Lady GaGa, Agnes bagaimanapun berjaya merangkul hadiah penghargaan untuk Artis Paling Popular berdasarkan undian.

"Saya ucap syukur kepada tuhan atas kemenangan ini. Saya dari Indonesia. Saya tidak pasti sama ada kalian semua tahu atau tidak, tetapi orang-orang dari negara sedang membangun seperti saya, pencapaian ini sangat besar maknanya," katanya ketika menerima trofi pada majlis yang berlangsung awal minggu lalu di New York, Amerika Syarikat itu.

0 comments: