.bubble-comment-count{ background:transparent url(http://tinyurl.com/yd7yycn) no-repeat; float:right;top:0; font-size:11px; font-family:Arial, Helvetica, sans-serif; font-weight:bold; height:31px; width:34px; text-align:center; margin-left:10px; padding:4px 0 0 3px; }

Wednesday, December 22, 2010

0 Cinta kekasih gelap tidak sama dengan cinta suami - kerana itu membuatkan mereka dirikan rumah tangga dan ada anak

Liz rayu diterima kembali




ADA PENGGANTI...Nayar bersama wanita misteri yang menemaninya semalam.
ELIZABETH...berhajat rujuk semula dengan Nayar selepas mengetepikan Warne. LONDON: Belum sampai 10 hari mengumumkan perpisahannya, Elizabeth Hurley dilaporkan merayu kepada suaminya, Arun Nayar, supaya tidak meninggalkannya, lapor media semalam.



Perubahan mendadak Elizabeth itu berlaku ekoran penemuan lebih 100 mesej pesanan ringkas (SMS) dihantar kekasih barunya, Shane Warne, kepada seorang wanita lain.


Dilaporkan, Warne - memang terkenal sebagai kaki perempuan - mengirim SMS lucah itu kepada Adele Angeleri, 44.


Antara kandungan SMS itu adalah: “Memikirkan kamu, saya sangat berahi hari ini. Saya mahu melihat kamu di atas saya.” Pada 12 Disember lalu, Elizabeth, 45, mengumumkan rumah tangganya dengan Nayar berakhir selepas gambar aktres itu berkucupan dengan Warne disiarkan media.


Elizabeth berkahwin dengan Nayar pada 2007.


Sementara itu, sumber berkata, harapan Elizabeth menyelamatkan rumah tangganya mungkin tidak kesampaian.




“Elizabeth baru sedar dia diperbodohkan dan cepat-cepat menghubungi Nayar untuk meminta maaf.


“Masalahnya, Nayar enggan dan masih mahu perceraian mereka dilakukan segera,” katanya.



Kemungkinan itu diperkuatkan lagi apabila ada saksi berkata, Nayar, 46, mencium seorang wanita tidak dikenali di khalayak ramai di Mayfair, London Barat, semalam.


Menurut saksi, mereka agak panik apabila aksi itu dirakam jurugambar, menyebabkan wanita terbabit masuk ke teksi tergesa-gesa dan berlalu dari situ.


Nayar dilaporkan pernah menasihati isterinya supaya berhati-hati dengan Warne ketika mereka bertengkar selepas kecurangan aktres itu terdedah. Bagi Warne pula, perubahan Elizabeth itu dipercayai akan memberi pukulan hebat kepada dirinya.


Minggu lalu, bintang kriket Australia itu mengumumkan akan meninggalkan bekas isterinya, Simone, selepas mereka tinggal bersama walaupun selepas bercerai.


Hasil perkahwinan Warne dan Simone, mereka dikurniakan tiga anak.


Rakan Warne berkata, bintang kriket itu memang berhajat mengahwini Elizabeth. - Agensi

0 comments: