.bubble-comment-count{ background:transparent url(http://tinyurl.com/yd7yycn) no-repeat; float:right;top:0; font-size:11px; font-family:Arial, Helvetica, sans-serif; font-weight:bold; height:31px; width:34px; text-align:center; margin-left:10px; padding:4px 0 0 3px; }

Tuesday, August 10, 2010

1 Kisah di Thailand. Kerana wang, cinta, nafsu dan cemburu

Aktres mahu terus bersama 'tomboy'


2010/08/10


SUMMONRAT melemparkan senyuman kepada peminat. Foto kecil ketika saat manis bersama Pattinya.Sumonrat Wattanaselarat tak percaya kekasih ada teman baru

BANGKOK: Aktres terkenal Thailand Sumonrat 'Peemai' Wattanaselarat enggan meninggalkan pasangannya seorang jutawan tomboy, walaupun selepas pasangannya itu mengakui perkahwinan mereka sudah berakhir. Peemai memohon maaf kepada ‘suaminya’, Pattinya ‘Pa Top’ Kuantrakul seorang tomboy, mengisytiharkan menerusi televisyen minggu lalu bahawa perkahwinan yang dilangsungkan di Maldives tiga bulan sebelumnya, sudah berakhir. “Sejak berkahwin, kelakuan Peemai berubah. Dia mengekori saya ke mana saja dan enggan pergi kerja,” kata Pa Top, yang berkata dia kecewa dengan isterinya itu.

“Beliau boleh lupakan hasrat untuk bersatu semula kerana saya sudah menemui orang lain pada masa kini,” katanya sambil mengakui Peemai masih tinggal di rumah keluarganya.

Pasangan itu berkahwin di Maldives pada 20 April lalu dengan Peemai memakai bikini, bukan gaun pengantin yang lebih tradisional untuk menarik perhatian Pa Top.

Selepas berkahwin, mereka dilanda masalah, Peemai berhenti pergi ke tempat kerja untuk berlakon dalam sitkom dan sebuah drama bersiri, menyebabkan jadual produksi kelam kabut.
Beberapa hari selepas kemunculan Pa Top di televisyen, Peemai pula bersemuka dengan media di set penggambaran baru sebuah drama bersiri televisyen di wilayah timur laut, Nakhon Ratchasima.

Peemai mengakui kenakalannya namun percaya dia berhak diberi peluang kedua kerana percaya, Pa Top sebenarnya tidak ada kekasih baru dan kenyataannya itu hanya mahu menakut-nakutkannya.

“Saya tak keseorangan kerana kami mempunyai antara satu sama lain. Pa Top amat digilai gadis. Saya enggan melepaskannya keluar bersendirian, justeru saya mengekorinya ke mana-mana.

“Beliau mula mengadu saya mengganggunya daripada melakukan kerjanya, saya terlalu bergantung kepadanya. Saya cuba untuk berdamai dengannya,” katanya.

Jurang usia 20 tahun juga turut dipersalahkan. “Dia kurang bercakap, hanya beberapa patah perkataan. Saya tidak faham apa yang diperkatakannya. Pada mulanya saya mengugut meninggalkannya. Kemudian kami lebih banyak bertengkar, dia mengugut meninggalkan saya pula,” kata Peemai. – Agensi

1 comments:

baincardin said...

Selamat menyambut Ramadhan Al Mubarak! :)